Monday, February 28, 2011

masalah @ problem ?????

hye guys..aku x tao la pa yg aku merepek ny...pdahal masalah n problem 2 bnda yg sma ja...
aduhaiii.... masalah,.,
mmmmm...ntah dtg dari mana la masalah ny....
problem pn sibokk ja ny mnyibok gak..hahaha...
<penat mengarowt>...
xdi sambil2 aku wat koje utk report bengkel kan...
aku ley tersasul p mngedit gambo...
padahal masalh report bengkel pn x ciap2 g..pa da..
tp y ny la hasil nya....

< cumell gila3 katak beso ny..aku suke sgt..dpt cium kjap pn jd la...hehhe>

< ceh3...wedding lak...hihihi >

 < konon nya lar..p mlawat korea ja..hahaha >
< ny la PEAH tersayag aku...xda dye...conform3 aku x bley tdo..>
< PEAH setelah aku make over..hahaha...>
< ny palak geng2 PEAH kat umah ny...MINNIE,,LEMAN,, JOYAH.. nk pgi mengaji konon nya >

p/s : mmg da tersasul jauh dari topik aku kali ny...hoohoho...tbe2 kuar pic2 ny sume lak...ny la problem @ msalahanya bila xda pe yang nk buat time dok umah.....

No comments:

Post a Comment